Ahad, 5 Ogos 2012

ramadhan 15

alhamdulillah, 15 ramadhan sudah!

Minggu ni, pun kami tak balik ipoh...sebab deme warga ipoh balik lenggong.. Isnin kan deme cuti, nuzul quran.

Masak masak time cuti sangat rasa santai...sangat berbeza dgn weekdays! Balik kija je, kene bersilat ayu kat dapur! Rasa letih sangat!

Okeh...ni sayur bayam masak kicap berkuah..en. N tu jenis mkan berkuah, saya okey je tak dak kuah.,asal ada kicap!maybe dia punya gigi reput kot, tak kuat nak kunyah!hahaha~ampun bang~

Ayam bakar flipflap!

My very first sambal tumis sotong + udang! saya ni sangat fail buat sambal tumis tau..sangat tak reti nak agak agak bubuh air asam tu..

Smalam saya branikan jugak...alhamdulillah, cukup rasa! Pun dah memadai...hehehe

Dannnn....ini utk saya...spegheti cheese! Macam biasa, sendiri masak, sendiri makan, sendiri puji! En. N kureng cheese cheese ni, katanya, cheese kan makanan tikus! Senget! Sangat terpengaruh citer katon,kan.

Hari ni...dah kuarkan daging..ingat nak masak daging blackpepper n sup cendawan ajelah.


1 ulasan:

Deqna berkata...

oklah tu sambal udang/sotong tuh... nampak sedap..saya pun buh air asam tu pun main agak2 jer....