Rabu, 22 September 2010

penyanyang..

saya penyanyang tak?..

sapa kawan saya sejak kecik??..ader ke ek?...kompius jap..

sbenarnya, saya tak penyanyang tau!..mengaku nihhh..

yerrr...memang pun..penyanyang pada yang kecil la, yang tua tu, kurang ajo tak dak adap le kalu tak penyanyang.. !!

okeehhh...anak saya!...

nephew pertama!!..

niece ke dua..

niece pertama!!..pernah jadi penawar hati lara saya!..pernah jadi??..

dulu kini dan selamanya will be!!..

tapi, la ni, kasih sayang pada anak-anak buah perlu dibahagi-bahagi sama rata..tak leh lebih, tak leh kurang..kene adil dan saksama, kannn?..

jangan cakap tang kasih pada cik sufi, itu WAJIB la tuk diri saya mengasihi dia..!

apepun, terima kasih pada anak-anak kecil ini kerna menimbulkan perasaan penyanyang pada anak-anak sekecil kamu..

sbelum tak dak mereka-mereka ni, bukan la saya tak penyanyang, tak mengasihi anak-anak kecil..tapi..allaaaa..ok je la kot... ;p biasa-biasa ajer....

pas ni, lagi bertambah anak-anak kecil di rumah ipoh, makin hari pulak, makin besar mereka!..just follow the flow!.. ;(






3 ulasan:

eima berkata...

odah ejaan penyayang camnih ... penyanyang tuh salah la... hehe

nasaoji berkata...

hahaha..mekasih manjer...xbuek lagi.. ;p

eima berkata...

hahaha .....