Selasa, 21 September 2010

bila ayah amik alih.. ;)

sejak 2 menjak cik sufi dah besar ni (acehh..besar le sangat..) kalu bagi mandi, aku mandi wajib wajib mandi bersama..!..

dulu-dulu, bagi mandi dalam besin je, la ni, tak buleh..sebab cik sufi dah terlampau menggeleding dalam besin..nak-nak air penuh..;)

sudahnya, nak mandi, meh aku mandi skali..dokong-dokong cik sufi, kasi kene air shower tu..menggeleding, menggeleding jugak..tapi, sore tak berbunyi la pulok.. renyeh..renyeh..dah le tak dak gigi..hahaha..

pas mandi ngan aku, aku akan pas pada en. N..sudahnya, b4 siap sepenuhnya c kecik tu..dia buat aksi dulu kat anak!
time ni, ngam-ngam pas mandi, cik sufi ngamuk nak susu, maybe sebab penat beraya, alih-alih, bagi susu, aku kuar mandi, tengok dah bergelimpangan dah,,siap tak sempat pakai baju lagi c kecik tu..

ni pulak, bersiap nak p beraya...pun samer...nak nyakat anak..!


kalu aku siapkan cik sufi, sah-sah le cepat-cepat aku buat..yer la, pas tu, buleh wat kija lain..nampak sangat ayah cik sufi tak dak kija time cuti-cuti!..hehehe.. *_^




Tiada ulasan: