Isnin, 13 Julai 2009

weekend den...

smlm aderlah hari yg kureng besstt...sb pe..sb kene bgn pg tul lik LENGGENG...hoho..amat tak senonoh aku kan, bgn pg adalah amat culeh d hari coti2 mesia nih..tp, tak per, aku bangun dgn mengikhlaskan diri dgn niat yg amat baik jugak...

asalnye, en. N ckp nak gerak jam 0900..tp, haruslah d lwtkan sikit kan..ala..0930 je ktorg grak dr umah....

otw lik LENGGENG, aku tlh membawa 4 bungkus snack apollo...ala..yg panjang2 tu...kome tau kan, yg plastik kaler gold tu...

apollo itu d bawa adalah bertujuan nak bf la....sb klu dah smpai umh nenek, riso tak dek mkn... padahal, hakikatnye, umh nenek tu, tak pernah kureng makan...sj je aku nak menggedik bwk 'jajan' lam kete....

setelah mengabiskan itu apollo, ktorg ader lalu kat satu gerai tu..en. N ckp eh, ramainyer q, nak mkn roti canai...aku ckp huh..nak mkn kat gerai tu?....nak bf ker?..la, dah abis apollo, bru ckp nak bf.. acecewah..konon2 itu aderlah ayat diet r tuu...

en. N pun drve ke dpn lg, benti lak kat kedai mamak..juge tepi jln, tp, ke dlm sikit la.. tak le desup asap lori, keto msuk lam mknan...;p

ooo..bl tingt smula.....sabtu tu, aku ckp kat en. N ajak p bf kat kedai mamak...aku tingin roti canai..lgpulak, lm tak mkn roti canai kan...tp, tak tau la en. N betui2 nak tunaikan yg keteringinan aku @ diyer yg tingin kot..hehehe...


nes ais kurang gula sato mamak...ngn nes o...yahh..

roti planta aku...eh, bukan ke aku nak roti canai ker?...

roti canai banjir en. N..alalalalala.....tak tingin r pulok...;p
dah oder, mulut aku trus ckp nak roti planta, potong...ooohhh...d mana roti canai ku???.....harus qado' nih pd msa akan dtg smula...;p......




Tiada ulasan: