Isnin, 27 Julai 2009

hari cuti...

gud morning...

saya sendirian d opis..

opismate saya membawa anaknya ke spital...

bos saya p perhimpunan bersama PM tu...

saya baru mengabiskan keje2 sedikit opis..ada bnyk lg..s bbkan kesejukkan, baik saya perah otak nak apdet citer..;p

ok..ini adalah ayam cucur goreng....naper saya cakap cucur?..sebab kecik2 je tu kan..comei kan...tuk en. N ya..

saya tak mamam ayam kan..!..ayam kampung, ya..;p

ini pulaj sotong masak merah...sj bnykkan kuah...kami suka menghirup!...

ikan goreng yg cantik...
sesekali saja saya goreng cantik..banyaknya, hancusss.....

ini pulak ialah sambal belacan made in sabah....
ini sumer kija saya time cuti2 ri sabtu tu..
tetiba lak bersaya sayan ni pehe lak?.....

rajin kan aku masak2....yer..aku tgh membina/menanam mood masak sepanjang hari mulai sabtu ri tu...;p

biar simple, asal, kenyang asben den makan d umh..boleh bertambah, skalipun tak sedap!...;p

hehehe....






Tiada ulasan: