Isnin, 27 Julai 2009

nasi planta/marjerin

saper antara korang pernah makan nasi taruk planta/merjerin?....buh kicap cap kipas udang merah jugak?..

saper?...saper?...sila suarakan..huhuhu....

ke korang tak tau kot makan ghupe ini?..

huhuhu..ini aderlah makanan febret aku n acik aku time kecik2 dolu..oowwhh...sgt tak dak duit mak pak aku..huahuahuahhhh...tak la...aku tipu jer...

mner dpt lak aku mkn ghupe ini yer..

ok, time kocik2 dulu, kami adik bradik telah kena ala yang demam plemtom/cacar air/chiken pox (yer ke nih?..)..

jdnyer, bnyk kan alah2 nyer, ni tak leh mkn la, tak leh ni la...

sudahnyer, mak aku kc mkn nasi panas lembik, taruk plata/marjerin, buh sikit garam n kicap (skalipun kicap leh sbkan parut, bedal gak!)...

uiihh....mmng menyelerakan ooo..

sampai la aku tingat kesedapannyer...tu ri tu aku wat smula...;p

en. N geleng pala jer nengok aku....


sedap ooo Manjer....







Tiada ulasan: