Khamis, 8 Januari 2009

main masak2...

yeyyy..mari kt msk2...dis week jer (tak abeh mnggu lg pun..)..aku blk kijo, msk ooo....agak best gak ek msk2 nih...mmg aku tak le mkn ns time mlm, tp, cukup le skadar nak "hadiah dr Dia" bl msk tuk hubby n teman hubby dgn ikhls...kan...?...hahahaa.... ;)..yer..aku dah agak slesa ngn teman meneman nih..hhuurreeyyy..aku kan penyabo... hakhakahakkk..

aku mmg suke msk2 buh dlm mikrwve oven..sb pe ek?..tak renyah le dapur aku...hahaha..maleh tui aku nak lap2 mnyk..time2 cuti, idok apo ler,..weekdy nak wat gitu, alamat koje lain tak jd ler...
taddaaaaa...hasil nyer.......daging buh mende2 yg boleh aku kuo angin!!!!
hahaha...magi gak...tp, ni aku jer la yg mkn..tingin mkn mgi lak..padahal, kat opis aku, tak kuo lunch, mgi gak aku mlantak kat pantry... yessss..ini ikan, aku suker..ikan bawal sweet sour!!peh ni, ndak usah aku poi kedai, mkn, mntak msk ni, aku pun dah pande msk!!!!jengjengjeng........dapat kis dr en. N...en. N tak puji sedap, tp, dr kis tu, phm2 ler aku...lgpulak, kan en. N aku ni bkn kaki puji memuji...
toche....toche Manjer!!!!.....

**agak perak bl dah siap msk, mst aku msg mak aku...nak kc tau le anak dia ni dah rajin msk ooo....

1 ulasan:

eimah berkata...

idok la ko msk ayam ye hahahaha...syabas odah ko ade anjakan paradigma ye...bagus2 rajin2 lg msk eh....gudlak ye