Khamis, 29 Januari 2009

@ hari kenduri..

aku p skali ngn ack + a.sahak @ abg ipo aku..klu blah mak aku ni., sonok beno berkumpui, aku dr kecik, mmg suke blk SITIAWAN..sumer sdare2 berkumpui..huhahuhahuha...riuh rendah..tp, la ni, dah kureng riuh budak2, sb, dah makin beso kan..jdnyer, riuh org2 tue lak....ooo..lg meriah ooo...mulut2 org2 tue nih, lg best bergossip cni saner...hahahah....

ape paling best time kenduri nih?...huhuhuhu..aku telah jd kepale tuk makan/menghabiskan lauk pauk pengantin..!!!ya betui..en. N dah geleng pale dah tgk pange aku..mak aku, on jer..dr duk membzir kat lalat kan, baik msuk perut kami..lg lak, time tu, ujan, jdnyer, aku maleh nak renyah2 p bwh kemah nak mkn tu, even sekangkang kere je dr umh pengntin, tp, aku kan alergik ujan nih..hehehe..jdnyer, aku berjaye menghasut acik, a.sahak, en. N (ni wajib d hasut!), abg aku n opah wan (adik opah aku) tuk mkn kat meja pengantin, skali gus, mengabiskan lauk pauk pengantin..weh, bnyk wei lauk deme idok makan..aku pelik, npe jd pengntin, tak mkn bnyk, time aku 2 buln sudah, abis jer, lalu je mkn..siap ratah2 lauk lg..oowwhh..ktorg tak malu kot..eii..maner ader la...ktorg tak kontrol!!! b4 tu, aku mintak azin gak le kat tuan umh nak prabih laukpengantin tu...ha, tak membazir jdnye bl ktorg dah duk kat ctu, mate2 memandang pun, bute kan je mate kami dr melihat pandangn2 itu...hehhehe...dulik!!
muke b4 makan

c, ktorg tgh mkn2 nih..sodap ooo...tgk muke en. N senyum, nampok cikit jo la...

bl sembang ngn en. N, dia ckp aku tak malu..dlm hati aku..Manjer, if i tak malu, u x mrase lauk2 pengantin lg tau.. kan?..pueh makn!!eh, aku bnyk ratah udang jer la....

**bab2 mkn, mmg aku kureng malu bnyk oo..klu malu, lapo n tringat je ler kat mknn tuh...

Tiada ulasan: