Isnin, 19 Januari 2009

boikot...

suatu hari, aku ngn en. N...

nak msuk kedai tu sat..nak bl bedak, dah abish...

ukey..

dah d bl..aku kuo dr kedai...then,

sayang ni, org duk boikot brg US, dia lg nak bl..aku ternganga...

eh. tu, brg US gak ker..tak dek dlm senarai pun....npe tak kc tau td..??...

sayang aper yg tau... aku.. ?????????

kat umah..

en. N., isshhh...banyak tul brg YAHUDI dlm umah nih...ni ni (duk tunjuk perpeum aku), bla ms lak bl ni..

uit...mner ader,,dah lmer la...(berkurun lame duk ctu, ko tak nmpk!!aduhaiii....ala...nak perpeum...brand aku nak tu, bkn made US!!!!kot)

yer..mari kt memboikot brngn dr US/ISRAEL... tp, klu lam ketegori aku, takkan mau buang kot brg2 US/ISRAEL kat umh aku tuh???.....huaarrghhh,,..kan membazir..membazir kan amalan syaitoonnn...

jdnyer, tuk aku, AKU TAK MO BL BRG2 ITU LG!!!!!..jengjengjeng...

dgn izin Dia...dpt jimat gak kan...

1 ulasan:

nusk berkata...

yeah!! aku pon ikat perut no more fast food! wpun kdg2 tliuq nak makan! AllaHu Akbar!