Selasa, 20 Mei 2014

10.05.14 ~HAPPY BORNDAY NABILA SUFIYYAH~

salam suma...

pagi ni nak sajikan dgn pic cik sufi aku ni ha....hehe...

saja je punn...

sempena, bulan bornday cik sufi ni..

tak de special celebration..

balik IPOH - KUALA KANGSO ri tu, maklangnya beli kek!..haiiihhh..

mak dia tak beli, mak lain yg beli..hehehe...

biasa, ku bawak bercuti kemana mana..

tapi, sejak last year, tak bawak.. :(

10 hari lepas 10hb 5 tu, pak aku kan Dia jemput..

jadi sesuatu pulak..

okeh okeh...
10.05 baru ni, sufi dah genap 4 tahun!

ya Allah, cepat sungguh masa..selalu aku cakap kat cik sufi, "mama macam baru je kuarkan kamu"
kann....1606 cik sufi kuar!

perasaan tu ada smpai saat ni...
saat saat aku lalui dlm masa tempoh berpantang..
saat saat nak merasikan diri dgn bayi kecil..
sebabnya, aku ni dah le anak bungsu, jenis pulak bungsu yg agak tak gemorkan budak budak kecik..hehe...mau haru ada anak  tu ha..

alhamdulillah, hidup perlu sentiasa belajar..insyaAllah, pandailah kita.

aduhaiii..

skang..dah makin membesar anak!

anak dara..sampai kekadang bila tengok cik sufi mandi, aku sendiri naik malu! hahaha...

tak dek apa yg sorg ibu nak dari anak dia, melainkan, membesar dgn sihat, menjadi hamba berguna dunia akhirat..

mohon, jadilah juga saham mama dan ayah utk di sana nanti, yer sufi!
mamaayah syg sgt kamu..tak dek mak ayah yg tak sygkan anak deme..

mama marah, suma sebab nakkan sufi jadi lebih baik...

mama tak reti nak kata apa, sebab mama time tulis ni pun dah sebak..

doa doa dalam rutin mama utk kamu, mohonnya Allah makbulkan..amin..




Tiada ulasan: