Jumaat, 6 Julai 2012

swimming again!

saya kalu buleh nak jadikan berenang ni salah satu rutin aktiviti kami!..nanti sufi duk ngan kami, memang niat nak anta dia blajar renang.

self confident sangat tinggi saya rasa yg buleh dapat dlm renang nih!..

okeh..smalam, saya p renang lagi..sangat sangat excited nak blajar uuu!..

pool utk yg advance!(ada je tengok yg tak reti macam saya..hehehe..) saya skali je masuk situ, segan teramat sebab macam saya sorang je yg main tepi tepi, makanya lepas tu, idak renang dlm tu dah.
inilah tempat saya! waaahhh gitu!
seyes, semalam, saya sorg je terkedek kedek macam dugong dalam ayor kat situ!..sangat heaven, idok segan pun.

situ cetek sikit, tapi, ok la utk yg setinggi saya n yg tak reti berenang ni.

ni pool depan pool yg saya kongke tu..sangat tak pernah tengok org mandi, budak budak pun idak, maybe sebab cetek beno kot.
ini adalah gaya sorg instructor tak berbayo!


saya kan baru nak belajar, kan?..makanya, saya beli ini papan!sangat mahal di situ.. :( tapi, sebab macam terdesak, amik jugak la..

si penjual kat situ promote saya masuk kelas renang, saya kata saya dah ada pengajar.."suami saya" sambil tunjuk kat en. N

then, penjual situ macam terkejut "suami puan nih?"..

saya macam hohhh..dan balas "a ah, merangkap instructor saya"

hooo..dia idak percaya napa gamaknya eh?..beso beno kah en. N itu?

sesudah berenang, kita kasik penuh perut dengan sup kahambeng!dann....naan cheese double!!lepas ni tak moh mintak cheese double la, sebab sama je macam biasa.


1 ulasan:

nurul berkata...

mana mu dan swimming suit mu itu hehehe