Khamis, 5 Julai 2012

sayu hati.. :)

suma benda bernafas pun will growing up, kan?..

sangat tak terkecuali jugak manusia..

ini adalah gambar di Kelantan last week, lepas saya solat asar, then sufi panggil saya "mama"..

saya jawab "ya"...then dia datang terus duduk atas riba, time tu saya tak baca doa lagi..



lepas saya baca doa n sufi aminkan, dia cium pipi saya!..wallaweeehh...terus nitik air mata ni ha!

sufi cakap "mama, nih" <-sambil tunjuk air mata saya yg ngalir tuh..adusss..terus capai BB atas katil n cakap pada minta dia cium saya smula..lama!..tu sebab buleh snap tu..

ni gambar kat kedai makan, saya cakap "nak amik pic, sufi kis mama eh".. syahdu..sayu..

situasi dia duduk di riba saya lepas solat teringatkan saya yang suka baring di riba mak saya lepas mak solat!...

bilakah akan jadi smula situasi gini,memandangkan skang pun saya dah lama idak baring di riba mak lepas solat.. :(

Tiada ulasan: