Khamis, 24 Disember 2009

macam2 adaaa....

salam suma...

semlm saya cuti...

saya tak sihat.. ;(..

sb kelmarin, saya mengalami gejala muntah2 yang amat teruk... ;(

mau idak, tiap stgh jap sekali, kuar...leh bayangkan tak?...paling last, jam 6.20am!... mmg tak tido je rasanya sepanjang mlm...rs nak terburai sgala isi lam perut.. ;(

paling syok (ewaahhh..) time blk keja ri selasa tu, aku suh en. N benti keta kat tepi2 jalan sb nak kuarkan...isshh,,..tak pernah2 d buat wehhh....

sudahnyer, smlm, saya pun bercuti..then, dah tentu en. N jdik peneman setio.. ;) - mak aku ckp, isteri ngndung, suami pun, turut rasa tempias!...hehehe...

hurrmm....esok cuti kan...

MERRY CHIRSTMAS 2 MY BELOVED FREN - SANDY A/K JUGAH!!!!!!!!....- dah lik sarawak pun dak nih...

saya pun cuti2 ooo...sampai senin nih..

owwwhh..senin ni jugak saya perlu jumpa doktor oo..memandangkan kesihatan saya tak elok kan, jd, kene la hadap doktor kerap kali. ;)

daaaaa...hapy holiday sumer.....


4 ulasan:

Baby Tiger berkata...

bila due yang?

nusk berkata...

take care yang..:)

lily lotus berkata...

ciannya dia..be strong dear

wa berkata...

takpe pengorbanan utk mak tu.. insyaAllah... doa byk2 anak keluar soleh dan sehat sokmo! amin..