Sabtu, 1 Jun 2013

berdua lagi..

Saya n cik sufi mau balik ipoh..

Berdua aje kami..sebab pak nya ada game makswip!

Kadang, cik sufi ni manje beno dgn saya..tp, cer kalu pak nya ada, allah...saya ni dah ghupe mak bertanduk merah yg dia nampak..

Even pak dah tak da, tp, insyaAllah, selagi mampu, saya nak balik ipoh juga at least sebulan sekali..

Mak ai masih ader uuuu....

Itulah tujuan beso nak balik ni, nak jumpa mak..teman mak..ceriakan mak, itu cik sufi punya kija la.

Smlm saya cakap kat mak nak balik,..saya cakap, kene ke rumah pak..nanti kang, pak tak kenal saya! He he...sebak mak!

Wukeyyyy.....hari ni balik ipoh, esok balik sini smula..

Betul lah, perlu adil juga dlm hidup..antara keluarga kandung..keluarga sendiri..keluarga pekerjaan..

Moga d mudahkan sgala urusan utk saya!~amin~

Tiada ulasan: