Isnin, 9 Julai 2012

periuk at home!

adeeiii..tajuk macam ntahpapekan..rumah saper la idak ader periuk gamaknyer!..nikan pulak rumah kelamin, harus la wajib ado!..

periukuali saya..sbelum ni duk guna daripada hadiah kawen je..nak jugak la dari duit sendiri.. :)yg belah kiri, saya beli di Kelantan baru ni, dengan kuali cap boyo[crocodile]..yg kanan tu, beli tahun sudah time pergi Langkawi, sempena birthday sufi setahun, bermakna, periuk dalam kotak tu dah berumur setahun la, kan?..amik Tefal dengan Visions,tp time tu pak mail kasik free Pyrex 2 bijik.

okeh, saya sangat teruja mende alah nih!..kata mau diet kan, kiranya, pemakanan haruslah berkonsepkan ke-diet-an jugek!apa namanya kuali ni eh?..kuali flip flap magic eh?..
membakar ayam..rasa macam bakar + stim kot. maybe sebab ianya terkatup, kan.

daaaa..hasilnya...ini smalam saya buat tau!..3 ketui ja?..tak cukup maaa.. :(

ini penggunaan visions lak...bubur pulut hitam.
en. N tanya napa saya nak visions.

saya jawab, bila masak, buleh tengok isi dalam periuk tu!..hehehe..bubur pulut hitam..sendiri masak, sendiri makan., sebab en. N tak gemor makan itu pulut!makan sampai muncit!!

dan ini pulak, nasik goreng planta.penggunaan Tefal!..errrr..beshhh..idak melekat!

kalu stakat periuk kuali mehe mehe duk rumah, tapi terperap je, buat apa, yer dak?..hehe..

skang kat parkson buleh redeem visions or tefal dengan herge separuh, kan?..

Tiada ulasan: