Selasa, 10 Julai 2012

intang payung!

ungkapan skarang yg sering kuar dari mulut saya bila tengok telatah cik sufi ialah "dah besar anak ni"..satu kerugian yg tak boleh nak patah smula utk menang adalah melihat cik sufi besar depan mata setiap hari!..ianya nyata!tapi, sangat saya meredhai dengan ketentuan itu, tak sikit pun saya berjauhan dgn cik sufi, saya lupakan dia!..nehenehekarunggei!..Dia tentukan, stiap step baru cik sufi berlaku, suma di depan mata saya!..

macam mengereng, menirap, mengesot, duduk, merangkak, taktih..aduhai..cepat kan masa tu berlalu..

antara hal cik sufi buat saya, eh anakkkk..

ngemas kasut!masuk bilik hotel, ayahnya trus masuk bilik dgn kasut, sufi panggil "ayah, yah, asut, sini"..sooo suwwiittt!!!

dan, time saya pakai kasut nak masukkan talinya, cik sufi buatkan!..sebab time tu dia duduk nak pakai kasut jugak..adui anak, trima kasih mak, jaga sufi dgn kesopanan!...uihhh...



Tiada ulasan: