Isnin, 20 Disember 2010

kawen NAJIYYAH ASRI

kami yang menemani kamu.. (",)
kami yang meninggalkan suami di umah untuk bersama kamu...hohoho....


selamat pengantin baru NAJIYYAH ASRI & KAPT. AZLAN..
semoga kekal bahagia hingga akhir hayat...
no gaduh gaduh...hohoho... ;)
18.12.2010 / sabtu / 10.04 (jam aku) tepat, member aku nih sah jadik isterik..

was kawin diserahkan...

aku kenan hok dinar emas tuh..dalam sarung cincin..tak clear kan..tapi, menarik la..eeiissshh..napa la time aku idok gini ku pikio...*_^

suma dah kawen...eh..hok baju itam tu jer gadis dara..hok lain, pengantin dara n mak dara.. ;)

cik puan jiyyah (eh..dah jadik cik puan!) ni, time aku kawen, dia jadik pengapit..dia jugak antara yang banyak nolong aku prepare kendurik!..siap tido umah aku lagi..time dia, amat sedikit terkilan, sebab tak leh nak nolong dia banyak!..hurrrmmm..sori ek beb!...sori sesangat!..

en. N tak datang awal, aku pegi ngan member,..tau je la, kalu dah kumpul reramai, harus la pasangan ntah kemana, tuk mengelakkan sebarang kemasaman terjadik, aku p dulu..tu pasai nikah pagi tu aku ader..memang niat nak teman kan jiyyah nih..alhamdulillah, aku ada saat sah dia jadik isterik..aku yang over sebak wehh..sebab per ek?..aper kawan kawan baik ngan kita, bila kawin, kita sebak ke ek?..rasa macam kehilangan kot...hehehe... kan..kan...
...macam susunan tangga la kan..


dah..dah...ni penutup tuk tahun nih member batch aku kawen..

pada yang bojang bojang, pilih la date tahun depan, n war war kan ek..

1.1.11 dah ader..

aku menantik hok tu pulak.. ;)


Tiada ulasan: