Selasa, 14 Disember 2010

dosa - jadik kayu api.. ;)



*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

hehe..idok le jauh kebawah beno yer.. (",) suker lak wat gini..

okeh..short 2 the cerita... baru baru nih kan kecoh dok gambar artis mesia berpakaian ghupe nih..kan..so, at first aku tengok gambar kat atas nun, aku just tengok gambo je la, tak lak aku baca critanyer..cuma dalam hati ber-istighfar sajer lah..

then, last sabtu, aku kan balik kampung..ada lah sorang sedara dekat aku cakap bila kuar lak kisah artis tu kat paper mingguan + melodi..

isshh..kalu mati lepas pas tuh, jadik kayu api, kaPir terus...

aku time dengar, yerrrr..aku gelak!..gelak dalam hati la..

sebab aper?...gelak sebab sedara aku tu, yang dah sah sah berkelulusan tinggi, tinggi setapak je pung dari aku..hohoho..leh pulak terus cakap macam itu.. or, untuk dia KALAU la kan kisahnyer..

gelak lagi..betul la..orang orang dari parti tototot nih, tak banyak sikit peel deme tu kuar!..huhu..

bagi aku, usah la nak cakap macam tu..istighfar sudah..mudah mudahan keturunan kita tak jadik cam tu udah la..

lagi pulak, saper la kita nih yang leh terus cakap ko masuk neraka, ko jadik kayu api neraka...ko jadik kafir yang tak tahan tuh!..

nau'zubillah..



Tiada ulasan: