Rabu, 2 September 2009

al-fatihah

salam + selamat pagi semua...

pagi td, saya d kejutkan dgn pemergian antara ahli keluarga..

saya terfikir, indahnya, Dia menjemput hambanya dalam bulan mulia ni..

al-fatihah utk bonda abg ipar saya / abg wan a.k.a abah insyirah / husbnd nyah di atas kembalinya ke rahmatullah pd tgh malam td....

saya cuma tahu, arwah meninggal sebab barah, barah aper, saya kurang pasti, tp sangkut paut dgn rahim juga..barah rahim, mungkin...

arwah tgh menjalani rawatan "kemo" tgh ni..last rawatan, time kami berkumpul hari tu...

daripada Dia kita datang, kepada Dia juga kita kembali..

moga arwah d tempatkan bersama orang2 mukmin d sisiNya..

AL-FATIHAH..



4 ulasan:

deelira@deeliraz berkata...

al-fatihah..
semoga rohnya dicucuri rahmat

NeenaAnuar berkata...

Al-fatihah...

Deqna berkata...

Al-Fatihah. Semoga rohnya dicucuri rahmat. Amin.

nasaoji berkata...

tuk semua - trima kasih...