Khamis, 11 Disember 2008

kemalasan + kedemaman.,,,...

salam....
hehhe..sejak dua menjak ni, aku amtla mals bbno nak meng update mende nih..sb nyer?..aku msih lg duk terjah2..jengah2 blog kome2...even aku tak add kat blog aku, tp, ader gak 2 3 blog yg aku suker bbno bcnyer..

aku pk2 smula, aku mmg malas bgn pg...since b4 kwen, sampe le dah kawen, even bru bpe mnggu ni, aduhai...amatler malehnyer...tulun..cam no nak buek ek?...eerrmm..Hubby aku lak, 2 x 5..5 x 2....klu aku tak bgn dlu, mmg tak sah ler..mau nyer msk opis pas lunch...dah le air kat umah baru aku tu sejuk bedi.....bl la nak pake hilter nih...tak p ushar2 pun lg..aku mmg niat nak pakai ,mende tu, sb, aku ni kan jnis suka duk mandi tgh2 mln nih..aku nak jgk la jg kesihatan tulang2 aku..riso gak aku duk bc artikel2 yg duk ckp mndi mln leh cpt strok la...ape la..tp, yg aku tau, paru2 berair, itu pasti kot...silala bagi aku hadiah kawen mende tu nah..hahahahahhahaha.....

aku bru pas baik demam jer..tp, hidung msih duk berembus sebelah lobang jer nih..gilir2 lak tu,,kjap lobang kiri, kejap lobang kanan...kalu 2 2 lobang tutup, alamat kut molot ler aku bernapeh...sekse ooo..aku pk2 naper lak aku sampe demam..b4 blk putrajaya, nyah aku sempat duk ckp, jgn sampai demam yer..aku nganga jap, nper perlu sampai demam..ttrreeettt.......ooowwhh..umh baru ku msh bnyk habuk ler.. mak aku ckp, umh bru, mmg senang abuk,,aku frust giler bl pg duk nyapu, tup tup, tgh hari dah bagai segunung habuk (c, aku tau ader habuk ooo) dah lekat..maner tak aku duk bersin2..sampai terdemam2..mayb jg permulaan hidup baru aku sbgai isteri, tu sb demam kot..hahahha...

RAYA KORBAN@AIDILADHA-

aku p blik LENGGENG, N9, kg, blah ayh mentua aku..aku suke blk sner, ramah tamah mok cik2 yg ader tu..nenek pun, amat baik..tp, kepulangan aku kali ni ngn en. N, as husbnd n wife,,,d layan mcm tetamu gak lg ler..eh, nenek ckp, msih pengantin baru oo..yer la..bru sminggu jer pun kan time tuh...kan aku demam, en. N pun, agk2 jangkit sikit2 ngn aku, tp, sikit jer la...aku amatla tak larat giler ari blk tu, jdnyer, smp umh nenek dah dkt mghrb....

pas dnner tu, en. N ngn kezen dia p ligan ayam kg,,,huh, aku suker sgt aksi2 gtu, tingt zaman kat LENGGONG time kocik2 dulu, amatla best tgk depa duk ligan aym kg, tp, syg, en. N ngn kezen dia tu dapat sekor jer!!!!dlm bnyk2 tuh!!!huh, aym, aym ,ko mmg tau ek nak korbankan ko gak....en. N ckp, aym kg mmg susah dpt, aym thai sonang ler..amboi sayang ku,,...baru sminggu nih....sudahnyer., maklang le yg ngole aym sekor tuh,,aku nak buat,, tp, bl msuk dapur jer, aku bersin, segan lak aku ,...tkt deme geli kan (padahal dlm hati horeey jer, nenek siap suh rehat jer,,haha)...aku tulun gak ler aper yg patut2, tp, kejap2 kuo..kejap2 kuo...hehehehe...

esoknyer, aku bgn dlm +- jam 700!!!owh, pale aku amat berat nak bgn!!!dah le sujuk giler..cian nenek ngn mak tam, wat koje sndri2 jer...dah le time raya tu, kan ujan sepanjang ari kan?...mujur gak la tak p memaner,..cumer sedare2 dtg umh nenek..BUDAK RAMAI jugak!!aku lg petak paler!!!smpai lena pulak kat katil nenek dkt2 zohor tuh..huh..mmg malu sb aku tak bnyk tolong deme, ni kan first aku dtg as cucu menantu..jdnyer, reputasi aku dah senget sikit..hahaha..tak per..nenek paham...sb, aku sempat lending atas peha dia cakap, nenek, kt sakit pale, tak larat...nenek siap suh en. N anto air kat aku lg, air panas..c....cayang nenek!!!


p/s:panggilan nenek, aku suke, sb, mcm bg aku leh manjer2 jer ngn dia...hehehhe....

3 ulasan:

eimah berkata...

tretttttttt!!!mmg demam eh peh kawen huhuhu tkt'y aku...aku nih sblm kawen udah demam seminggu da nih...xde dah yg pntg kite xhipokrit dn ade usaha nk blajo nolong2 tu okey pe...

nusk berkata...

huhu takpe lah biasalah pengantin baru nak 'warm up'...will get better in time insyaALlah

nads berkata...

huhuhu...
domam yer cik odah...beselah tuh...
sume org akan domam pas nikah...
lalalala...