Rabu, 31 Disember 2008

B4 KENDURI AKU-2

ni sumer aksi2 pg / siang b4 aku nikah...

pemasangan pelamin...
"pen 'touch up' an" inai...




last mnt gubah menggubah brg2 hantaran..

aksi pemotongan bunga rampai oleh cik FA n cik JIYAH..toche yer..


aksi cucuk mencucuk bdn kambing..


hahaha..jgn tak tau, itu pengantin (yong) ngn mak anjang aku jer yg ngojekannyer..aksi menyapu / menyalat sluruh bdn kambing ngn ape ntah..


tuk peram wat bbq peh aku nikah.. ;)

and...akhir skali, aksi gedik aku, mau pakai mate kaler2...hahaha..pure hazel....tp, ayahanda aku ckp, mcm antu...jdnyer, idok le jd aku pake, lgpulak, aku yg bru first time nak gedik2 melawokan anak mate ngn tepek2 kanta tu, idok pake, sbnyer, abish berair mate aku time nak memakenyer,,jenuh YONG aku ajo..termsuk deme2 yg ader... ;) ...sekse je aku rs... ;(

Tiada ulasan: