Memaparkan catatan dengan label novel. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label novel. Papar semua catatan

Jumaat, 3 September 2010

mari membaca.

novel lagi.

pinjam kat library kementerian.

baru aku tahu, libary kementerian aku banyak novel2 ghupe nih...teruja ooo...amik 3 ajer, tak moh tamak!..hehehe..

dah lama tak baca novel daripada creative enterprise nih..kecik2 dulu, rajin gak bacanya, tak beli, pinjam je kat jiran blakang rumah..;p

seruan membaca novel datangnya daripada sorg junior aku kat opis nih..

dah hari2 hadap aku bawak novel, mana tahan bebbb..!

novel mlayu sudah, pinjam novel omputih ni, jenuh lak nak belek kamus,..!!..

Sabtu, 28 Ogos 2010

my first after....

acewaaahhh..tajuk...hebat kemain.. BINI AKU TOMBOY KE?best criter nih...

aku peminat novel2 romantika + remajanika + comeinika tau..

no no novel crita2 ngeri ke penyiasatan ke..tak reti aku membaca menghayatinya..

sebab ape?..saya kan suka rayan2(berangan)..harus la berangan romantik+remaja+comei!..huahuahuahhh...

novel tu, novel pertama seh aku baca dalam pas kawen nih..eh, jap, kedua la..yg first time lam pantang ri tu, tajuk SUAMIKU SEPUPUKU.. ;p

eeeii...leh wat senyum sengsorang oooo... ;)


**tika ni saya dah berpelukan dengan cik sufi!.. ;)mmuuaahhhh...