Isnin, 3 Disember 2012

coffee maker

...salam suma...

...dah masuk bulan akhir tahun masihi kita kan..cepat sungguh masa skang ni...

...antara tanda tanda kecil akhir zaman, adalah masa berlalu dengan pantas! Moganya kita sentiasa dlm lindungan keredhaan Dia!...

...okeh, saya minum Ipoh White Coffee ni..abg saya yg kenalkan saya kat minuman 3in1 White Coffee nih...saya yg beratur makanminum kopitiam pun tak tau kewujudan 3in1 nih...

...wohhh...rasa sangat best! Nak minum berkali kali tak heran utk saya!..

...n yg tak bestnya skang, nestle kan ada buat coffee maker deme kan...baru ku tahu juga wujudnya mendealah tu..tu pun sebab tertengok iklan tv!...

...smalam terpandang le mendealah tu kat Harvey Norman...eeeiii...hege adalah 899 hok auto..499 hok manual!...

...huargh...mehenyer makcik!!!tak mampu la takat ni.. :(

...disebabkan mcm best, coffee juge antara fevret minuman saya,makanya, sangat sangat berdoa hege deme turun dengan cepatnya, n stock masih ade jugek!~amin~yibaaanddreee!!!...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan: