Selasa, 7 Ogos 2012

parfume raya yayayayeyyy...

Hehehe....parfume raya la sangat katanyaya...padahal, parfume fevret memang dah elek kucit kering!

Tak banyak parfume yg saya suka...zaman bojang dulu, tiap bulan aje membeli parfume, sekarang, idak lagi, sebab dah tahu mana yg menjadi chenta hati!acehhhh...

~salvatore ferragamo bloom~nampak botol yg besau tu?3.4oz = rm275.03 aje kawan kawan! Saya beli kat mana?

Hehehe...kan entry yg kotak besau tu..saya oder via vshub! Yes,..sangat berbaloi rasanya sekalipun nunggu masa lama sikit, tapi, idak lama sangat, kurang sebulan je pun!hege kat mall sini adalah 350hengget! Save la bajet sikit, kan...


Dan ini...~estee lauder, beautiful sheer~ Pun menjadi haruman(acewahhh) fevret!

Sbenarnya saya buat sesi 5S kat dressing table saya!

Clean n clear sikit bila dah disimpan parfume parfume yg dah kering...menternak habuk!

Tiada ulasan: