Isnin, 1 Ogos 2011

ramadhan menjelma kembali...

..salam semua..selamat pagi..pagi yang indah kan...awal ramadhan..awal kita berpuasa..

..syukur alhamdulillah aku dapat pluang lagi tahun ni untuk merasai keindahan + kenikmatan berpuasa di bulan mulia nih!..

..dah tua tua ni duk pikir, sempat ke tak lagi nih nak sambut itu ini ngan anak..hoho..

..jadiknya.. SALAM RAMADHAN untuk semua..moga tahun ini amalan kita kejar lebih berganda dari sebelumnya..

..okeh..aku kan banyak duk sengsorg la ni..justeru..adalah amat berkadar kadar bila bersahur + berbuka..

..bajet pun memang jugak..mak wehhh..aku kan kepala uwang tika nih!!!.. :)

..puasa wajib biasanya aku akan sedaya upaya bangun jugak tuk bersahur!..beza dengan puasa sunat..banyak aku tak sahur..

.."bersahur membezakan puasa umat islam dengan yang bukan islam"..pahala pun kan dapat..

..jadiknya, harap dengan yogurt + bijirin tu dapat la aku kekal bertenaga sepanjang puasa..

..riso tak tau nak berbuka apa..tu standby yang bertenaga!..cehhh..konon... :)

..okeh..slamat menjalani ibadah puasa kawan kawan!...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 ulasan:

Cik Puan*PIE berkata...

selamat bpuasa odah.