Jumaat, 12 Mac 2010

kawen..kawen...

syok nengok kwn2 kawen kan...yer r...dah sthn lbh kawen nih pun, aku duk rs, klu tgk pelamin tu, nak duk ateh pelamin tu siap bergelora tuu perasaannnn...hohoho...

SELAMAT PENGANTIN BARU tuk AJIE n APIZ, MOGA KEKAL BAHAGIAN HINGGA AKHIR HAYAT....ys c lelaki, kawan en. N, yg c perempuan tu lak, kawan en. N ngn aku... ;) bertarihk 14/2 > yg duk nyambut hari kekasih kununnyer..tp, ajie ni wat majlis sb time tu kan cuti CNY..


ni lak, member MADID aku, yg perempuannyer...dari lepas form 3, sampai la date dia kawen tu, bru berjumpa, haa..aku form 3 tahun 1999, kr 2000 tu dah tak jumpa, bapok lamer wehhh minat ni dok jumpa...alih2, nak kawen,...d sbbkan wat kat putrajaya je, aku p ler...27/2 ri tuu..SELAMAT PENGANTIN BARU TUK KALIAN yer..cam biasa doa aku, MOGA KEKAL BAHAGIAN HINGGA AKHIR HAYAT... ;P




3 ulasan:

lily lotus berkata...

dua2 pelamin meletop! congrates utk mereka

Tanpa Nama berkata...

Elis suhaila ke tu?hampir tak cam aku mukenyer....
odah, nak tanye,ko shoping seluar kat mane?

Edda berkata...

selamat pengantin baru utk mereka jugak