Khamis, 16 Jun 2011

CABLE CAR, LANGKAWI..

urait...aku tahu, ini citer, sumer citer basi..tapi, nak jugak tepek!..nanti nanti, cik sufi ai buleh baca, kannn... :)

hari pertama kat langkawi, kebahangan kepanasan memang hamat terasa!..sekalipun awal awal pagi..hohh..tak dapat bayangkan betapa kemandian kepeluhannyer aku spanjang kat langkawi..bila masuk tempat ekon jer, legaa...

bila cik sufi dah dapat kaki, memang senang la sikit koje nak berjalan..just pantau je ke mana hala tuju budak kicik ni nak hala..
aku kalu dah panas, badan tak selesa, hangin pun banyak tak betui..mujur ader acik aku,...hehe..dia banyak jadik bibik tak berbayo di sana..hehe..~gomawo acik!..~

eeii..gayat seh..tapi, aku seyes, kontrol abis..kata dah pernah naik kan...memacam pikir time dalam cable car nih!...en. N lagi la, siap kuar peluh jantan tu...mak ngan acik siap gelak gelakkan lagi bila time en. N nak berdiri snap gambo, nampak ketar beno lututnyer menggeletar!
budak kicik ni aper kesah..tapi, aku rasa dia macam pelik jugak kot..sebab tengok muka dia lain macam jer..

abg sahak + mak + acik..pak aku tak naik..ader nunggu kat bawah nunnn....
okeh..berehat sementara...


kenangan kami bertiga dipuncak...
sonok jadik budak kecik kat..belengas, buleh ajer tanggal baju..tapi, tika ni, cik sufi poo poo la....

lagi senang...taruk dalam sinki, basuh..idok renyah!..hahah.. :)


**sekian..next..**





Tiada ulasan: