Selasa, 13 Oktober 2009

hari minggu bersama mak pak.. :)

salam sumer...tenggelam timbul je aku rs aku nih kan...

harapnyer, sumer sedia maklum lah, d kala ini, jari jemari ku amat berat tuk taip menaip..hehehe...

last weekend..weekend yg indah!..sb pe?..mak pak den maghi turun cni ooo...kan best klu deme duk umh aku lelame sikit...bru le best...

feedback dr en. N menyatakan, pak aku selesa duk sini...nnt leh duk lelama...yer..mmg...pak aku ni, jln jauh memcm sikit masalahnyer...jdnyer, aku tgk, time duk umh aku, selesa je dianyer..nak gerak ke dapur..ke toilet..senang jer..ater, umh kocik..mner la pulak nak langkah jauh, yer dak...hehehe...

cam biaso, kompem mak aku maleh nak sengeh2...aiseehh mak nihhh...

acik aku ngn incik sahaknyer..mekasih korg yer, bwk mak pak mai sini....jenuh kan nak mujuk deme suh mai umh kita..

yong ngn incik halim..yong pas lik keje je, trus join kamiorg ke JERAM nihhh...janji kul 9 kuar umh acik, alih2, kul 10 bru kuar...

alamak, asben sapo nih...

sabtu ri tu, kamiorg melepak ka JERAM, KUALA SELANGOR, sambil nikmati kerang bako n rebus...sotong bako, tuka bako...n sgala masakan udang2...-gambo dah semak samun dah meja makan..

jam brape tau sampai situ?..dekat jam 11 mlm tuuu..

mak pak aku jd org muda mudi sat bila join ngn anak2 dia nih...

ater mak, ni le tmpt anak2 mak duk abiskan masa ujung minggu...

makanan kat situ, d sukai oleh mak pak aku...cian deme, lwt mkn mlm ooo...tp, tak per, sb lunch tu, dah lewat.. deme pun ckp, ok....

gerak blk, dkt jam 1am..jam 2 lebih, bru sampai umh aku lak...aissseeehhh..kemain kamiorg bwk mak pak berembun yer,... ;)




2 ulasan:

Pepel BoNda AmaNi berkata...

teringin gak nak g makan dekat jeram nie..nnti leh try nie..

uhuk2 memang susah sangat nak ajak parents turun kl..ada jerk alasan taw...ish sabar jerk la..

nasaoji berkata...

pegi la kak, klu awai2 dtg, dpt kerang besau2..air asam cicah kerang tu, sedap oooo...

mmg la...org tua kan..mleh nak tinggai umah.. ;)