Khamis, 20 Ogos 2009

hari smalam...

anak2 dah ganti poser?...

ewah ewah ewah....dah nak bln pose nih, bila lagi nak ganti poser ni?..

saya dah abissshhh yer..hehehe..yer, kome lbh awai lg ganti dr saya...hurrm..;(

alhamdulillah, minggu ni, aku abishkan pose ganti saya, hanya berbaki dua je pun...;p , yg lainnyer, dah ganti dah..;p

jdnye, senin ngn selasa ri tu, aku pose la.. smlm ngn ri ni, kr nak amik pose sunat ujung sya'ban je...;p

aku berbuka kat cni smlm...tak reti nak minta mende dah bila mai cni..island suprem..seaput tu..alik2 yg tu gak..sb yg lain ader ayam..maleh aku nak kuis ayam tu..tak kan nak amik yg veggei kot..hehhe..;p

ini harus ada..garlic bread...dpt yg stick tu, tp, totap mau tuka..tak leh msuk r stick bread tu, cam koreh semcm jo...;(


ini saya pnya...yg arabiata2 tu..


ini pun, aku pnyer gak..tp, tak dak kat mesia..heheh...dolu nyer citer, p Guang zhou last year..sedap..sayang kat mesia nih tak dok..;(

asben saya mkn ini...prawn olio.... ader cili kering skali..potong2 jer..ape motip perasa, aku pun idok tau..


prawn olio tu, mcm spegheti ikan salmon ni...pun ilek kat mesia, member aku mkn time pun kat Guangzhou dulu.. sedap diyer, usah ckp ler...mmg sedap!!...bila la mesia nyer piza nak ader nih....

asben ku..susah nak nangkap gambo en. N ni time ready..tak ready pun, jd la...

d sbbkan gambo aku elik smlm tu, aku truk je la gambo makn kat piza jugek..tp, piza kat saner itu, guangzhou itu...;p, nampok sipi je pulok...;p

nper lak aku tak taruk aper aku mkn ri senin yg selasa tu ek?..

nak jd citer, 2 2 hari tu, aku berbuka mamam magi ajor...ader kes sikit d umh..sobsobsob..;(
mujur, smlm, dah ok.. ;p

jdnyer, ri ni, last aku pose, nak mamam pe lak ek?..

mner leh sambung pose esok weehh,,,...ader hukumnyer, aper ntah...sb sabtu kan dah msuk ramadhan..kan...


**ilang diot den..;( , napsu nyer pasai...tala mkn sgalan..

1 ulasan:

**QaseH k-RuL** berkata...

sodapnyer pizza tue..selera aku odah..tambah spagetthi tu..pergh..meleleh aku tgk najib makan...heheheh